FAQ

Kalenterissani on virhe, mitä teen?
Pahoittelemme kovasti, että kalenterissasi on virhe! Hyvästä laaduntarkkailusta huolimatta, joka vuosi muutama (paino)teknillinen virhe päätyy markkinoille. Virheellisen kalenterin voi kuteinkin aina vaihtaa myymälässä/myymäläketjussa mistä se on ostettu uuteen, virheettömään Burden kalenteriin.

Mistä löydän Burden kalenterit?
Jälleenmyyjämme löydät tästä. Kaikissa ketjuissa/myymälöissä ei ole kaikkia meidän kalentereita, mutta useammista löytyy kuitenkin meidän yleisimmät sisäaukeamat.

Voinko tilata haluamani kalenterin suoraan teidän kautta?
Koska Paperdreams toimii ainoastaan agentuurina, meillä ei ole varastoa toimistolla. Emme siis toimita kalentereita suoraan kuluttajille, mutta löydät jälleenmyyjämme tästä.

Mielestäni kalenteristani puuttuu minulle tärkeä ominaisuus…
Ole rohkeasti yhteydessä ja anna parannusehdotuksesi meille! Kehitämme jatkuvasti tuotteitamme ja otamme mielellämme vastaan ehdotuksia.

En löydä kaikkia nimipäiviä kalenterissani – miksi?
Käytämme kalentereissamme Helsingin Ylipiston laatiman nimipäivälistan. Vaihtoehtona on joko lyhyt tai pitkä versio. Jos etsimäsi nimi puuttuu, kalenterissasi on todennäköisesti lyhyt lista.